Шановні відвідувачі!
Вітаємо  Вас на офіційному веб-сайті Попільнянської районної ради.
Даний сайт було розроблено з метою доступу до публічної інформації про районну раду та її роботу.
Тут ви зможете ознайомитись із структурою ради, її керівництвом, депутатами, а також роботою постійних комісій і сесій, проектами, які виносяться на їх розгляд, прийнятими рішеннями та іншою офіційною і, сподіваємось  корисною для Вас інформацією!

 

Про підсумки проведення ДПА у 4 класі 2019

trizyb1
У К Р А Ї Н А
КАМ’ЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ
ПОПІЛЬНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.05.2019р.                                                                                       № 32

Про підсумки проведення ДПА у 4 класі

На виконання наказу №20 від 09.04.2019р. «Про порядок організованого закінчення 2018/2019 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9-х класів  » по Кам’янській ЗОШ I-IIступенів у 4 класі з 14 по 16 травня 2019 року була проведена державна підсумкова атестація з таких предметів: українська мова (інтегрований курс) та математика.

       Згідно плану роботи своєчасно проведені організаційні заходи, якісно здійснювалась організація початку та проведення атестації.

            На підставі звіту виявлено наступне.

            У 4 класі кількість дітей за списком – 11. ДПА складали 11 учнів з усіх предметів.   Контрольні роботи виконані з дотримання вимог щодо оформлення письмових робіт, записи ведуться чітко.

 Результати ДПА у 4 класі:

п/п

Навчальний предмет

К-сть учнів

Скла-дали ДПА

Рівень навчальних

досягнень учнів

Я/П

П

%

С

%

Д

%

В

%

%

1.

Українська мова (інтегрований курс)

11

11

 

0

0

4

36

5

45

2

18

64

2.

Математика

11

11

0

0

4

36

2

18

5

45

64

 

Державна підсумкова атестація з української мови (інтегрований курс) проведена 14 травня 2019 року. Контрольна робота складається з 8 різних за рівнем складності завдань: три тестових завдання закритого типу; одне завдання на встановлення відповідності; одне відкрите завдання, що виконується письмово; текст для списування; одне творче завдання – висловити судження за текстом.

ДПА показала, що учні мають достатній рівень читацьких, мовленнєвих і правописних умінь, практично уміють застосовувати мовні знання. Засвоїли частини мови, їх правопис. Типовими помилками є недостатнє уміння складати тексти-розповіді, дотримуючись будови тексту (зачин, основна частина, кінцівка); тему розкривають на середньому та достатньому рівні. У змісті чимало граматичних помилок. Наявні і орфографічні помилки під час списування тексту, а саме, написання ненаголошених е, и;написання апострофа, не з дієсловами.

       Державну підсумкову атестацію з математики учні складали 16 травня. Контрольна робота складається з 6 різних за рівнем складності завдань: чотирьох завдань відкритого типу з короткою письмовою відповіддю; двох завданнь відкритого типу з розгорнутою відповіддю – сюжетної задачі.

Під час виконання завдань учнями допущені типові помилки: обчислення виразів на дії різного ступеня; розв’язання задачі з розгорнутою відповіддю потребувала додаткової перевірки вчителем.

Виходячи з вищезазначеного,

 НАКАЗУЮ:

1.Відзначити належну організацію проведення державної підсумкової атестації у 4 класі з української мови (інтегрований курс), математики.

 2.На засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів обговорити:

- аналіз робіт ДПА;

- звернути увагу на правильну організацію та етапи організації підсумкових уроків;

- намітити шляхи подолання прогалин у навчанні учнів;

- посилити роботу з учнями, які навчаються на середньому рівні.

  1. 3.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор   школи                   Н.І.Ясінська                                            

З наказом ознайомлена:  __________ Мазур Н.М.