Шановні відвідувачі!
Вітаємо  Вас на офіційному веб-сайті Попільнянської районної ради.
Даний сайт було розроблено з метою доступу до публічної інформації про районну раду та її роботу.
Тут ви зможете ознайомитись із структурою ради, її керівництвом, депутатами, а також роботою постійних комісій і сесій, проектами, які виносяться на їх розгляд, прийнятими рішеннями та іншою офіційною і, сподіваємось  корисною для Вас інформацією!

 

Про підсумки проведення ДПА в 9 класі та рівень навчальних досягнень учнів

trizyb1
У К Р А Ї Н А
КАМ’ЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ
ПОПІЛЬНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 Наказ

06.06.2018р.                                                                                  №35

 Про підсумки проведення ДПА в 9 класі
та рівень навчальних досягнень учнів

 На підставі протоколів виявлено наступний рівень навчальних досягнень учнів.

 Результати навчальних досягнень з предметів ДПА учнів 9-х класів:       

№п.п.

вчитель

клас

кількість учнів

Рівень навчальних досягнень

Якісний

показник

 

 

 

 

П

С

Д

В

 

 

 

 

 

             Математика

 

 

1.

Ковальчук В.М.

9

6

-

2

2

2

66%

 

 

 

 

         Українська мова

 

 

2.

Іванова Г.П.

9

6

-

1

2

3

83%

 

 

 

 

            Біологія

 

 

 

3.

Дмитрук В.А.

9

6

-

1

2

3

88%

 ДПА з математики у 9 класі показала, що учні засвоїли навчальний матеріал на достатньому рівні(55%).

Недоліками у виконанні завдань є :

допускають елементарні помилки при обчисленні, майже не користуються теоремою Вієта для знаходження коренів зведеного квадратного рівняння, під час обчислення катета прямокутного трикутника не використовують формул скороченого множення, в задачах невірно обирають невідоме, учні гірше знають геометричний матеріал в порівнянні з алгебраїчним

ДПА з української мови у 9 класі показала, що учні засвоїли матеріал на достатньому рівні, засвоїли постановку розділових знаків в простому реченні з однорідними членами , у безсполучниковому реченні, в написанні прикладок , хоча зустрічаються недоліки у розділових знаках при прямій мові, написанні складних прислівників.

ДПА з біології свідчить про те, що учні 9 класу засвоїли матеріал на достатньому рівні ,можуть:

-встановить відповідність між будовою і функцією об’єкта;

- орієнтуються в царстві живої природи, класифікації живих організмів;

-розуміються в заходах профілактики різноманітних захворювань людського організму.

Недоліками у виконанні завдань є:

-учні не завжди правильно встановлюють послідовність подій, явищ, структур біологічних об’єктів;

-допускають помилки при класифікації організмів і явищ;

-не завжди правильно можуть змоделювати і спрогнозувати біологічні процеси.

 Виходячи з вищезазначеного

 Н А К А З У Ю:

 1.Відзначити високу організацію проведення ДПА у 9 класі.

2.Відзначити вчителів Іванову Г.П., Ковальчук В.М., Дмитрук В.А. за якісну підготовку учнів до ДПА.

2.Заступнику директора школи Дмитрук В.А.на нараді вчителів предметів, які підлягали ДПА обговорити , проаналізувати підсумки ДПА та виробити план підготовки учнів 9 класу до ДПА у 2018-2019 навчальному році.

 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи:                                           Н.І.Ясінська

 

З наказом ознайомлені:

   Іванова Г.П. -

   Дмитрук В.А.-

   Ковальчук В.М.-

 

 

 

 

 

 

Ви тут: Головна Заклади загальної середньої та дошкільної освіти Кам"янська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Про підсумки проведення ДПА в 9 класі та рівень навчальних досягнень учнів